Netherworld
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ian Howler

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kodiaki
Vierailija
Anonymous



Ian Howler Empty
ViestiAihe: Ian Howler   Ian Howler Icon_minitimeLa Heinä 16, 2011 3:39 am

Order
Nimi - Ian Howler
Laji - Pink fleshy thing (ihminen)
Sukupuoli - Mies
Ikä - 32vuotta hyvän kuntonsa takia näyttää muutamia vuosia ikätovereitaan nuoremmalta.
Ammatti/Toimeentulo - Hirviömetsästäjä ja yleinen ongemien selvittäjä.
Saa pidettyä budjettinsa tasassa, mutta ylimääräisille herkutteluille ei ole varaa.

Luonne -
Psykoanalyysi No. 451/1
Analysoitava: Howler, Ian Thaddeus
Analysoija: Dr. Hauptman
Kohde on ensivaikutelmaltaan avoin ja helposti lähestyttävä, mutta dominoiva. Hänellä on selvästi tarve johtaa keskustelua. Howler turvautuu mielellään huumoriin, joka voi tilanteesta riippuen olla hyvinkin epäsopivaa. Pinnallepäin joviaalista fasaadista huolimatta, kohteella on taipumusta kyynisyyteen ja raadolliseen ajatteluun. Tästä johtuen huumorikin on välillä hyvin mustaa. Joukkueen kesken Howlerilla on hyvä maine. Hän tuntuu muiden miesten mielestä olevan luotettava jopa silloinkin, kun kukaan muu ei ole. Keskusteluissa näyttää siltä että Howler jättää aina jotain kertomatta ja omien sanojensa mukaan: ”varaa pettyä”. Kohde lähtee aina siitä ajatuksesta että keskustelukumppani valehtelee.
Syvemmässä analyysissä paljastuu erittäin tehokas ja käytännönläheinen lähestymistapa käsillä oleviin haasteisiin ja tilanteisiin. Howler ei kaihda koviakaan keinoja päästäkseen tavoitteeseensa, mutta pysyy aina ohjesääntöjen sisäpuolella. Sivulliset vahingot hän pitää aina minimissään.

Alaviite: Muutamien piilevien luonteen ominaisuuksien seurantaa on jatkettava.
Yhteenveto: Kohde, Howler, Ian Thaddeus, voidaan suositella Para-SWAT koulutukseen.

Ulkonäkö -
Howler on 186cm pitkä ja painaa n. 80kg. Vartalo on sopusuhtainen ja treenattu. Miehestä näkee jo kaukaa, että tämä harrastaa fyysistä liikuntaa. Iho on terveen päivettynyt, mutta vaalea. Kasvot ovat maskuliiniset, mutta suhteellisen pehmeälinjaiset. Kun mies vielä hymyilee melko usein, näyttää tämä suorastaan ystävälliseltä, eikä edes sellaisella kammottavalla tavalla. Silmät ovat vihreät ja hiukset normaalista poiketen hopeisen harmaat. Hiusten tyyli on lyhyt ja siisti. Miehellä ei ole näkyviä arpia ja tästä syystä hän on saanut para-SWAT aikoinaan lellittelynimen "Nätti-Poika". Vasemmassa kädessä ollut erikoisjoukkojen tatuointi on peitetty koko käden ja rinnan kattavalla kelttiläisellä tatuoinnilla. Ei näkyvää kyberiä.
Vaatetus on käytännöllinen ja mukava. Kevlar- vahvistetut reisitaskuhousut, t-paitoja ja töissä taktinen liivi. Kengät ovat lähes poikkeuksetta aina metallikärkiset ja maihinnousu kenkä tyyliset. Varusteet pidetään aina moitteettomassa kunnossa ja useimmiten mies kantaa mukanaan vaihtovaatteita.

Menneisyys -
Ian syntyi vähätuloiseen työläisperheeseen. Howlerilla oli jo ala-asteella unelma päästä collegeen ja tämän saavuttaakseen miehen oli värväydyttävä armeijaan.
Armeijaan hän värväytyi heti kun vain mahdollista, eli vanhempiensa luvalla 17 vuotiaana ja huomasi jopa pitävänsä armeijan kovasta kurista ja säntillisyydestä. Howler pääsikin armeijan erikoisjoukkoihin ja ystävystyi sillähetkellä komentavan kersanttinsa Striga Novacin kanssa. Kaksikosta tuli melkoinen aisapari ja he palvelivat yhdessä vuoden komennuksella rauhanturvaajina Etelä-Amerikassa ansaiten jopa muutaman kunniamaininnan.

Kolmivuotisen armeija komennuksen päätyttyä Ian lähti toteuttamaan unelmaansa collegessa ollessaan 20v. ja erikoistui opinnoissaan sotilashistoriaan. Valmistumispaperit kourassa mies marssi paikalliseen poliisi opistoon ja jatkoi siellä valmistuen lainvalvojaksi täytettyään 24.
Howler ei ehtinyt olla perus poliisin virassa kuin vajaan vuoden, kun hänelle annettiin suosituksesta mahdollisuus liittyä uuteen para-SWAT erikoisjoukkoon. Iloiseksi yllätykseksi mies sai tietää että häntä suositellyt henkilö oli Striga joka oli itse liittynyt samaan joukkoon vain muutama kuukausi aikaisemmin. Tähän korkeasti erikoistuneeseen paranormaali-hallinta joukkoon päästäkseen Howlerin oli läpikäytävä kokeellisia geneettisiä ja kyberneettisiä parannuksia. Valitettavasti kokemus oli senverran oletettua kovempi, että herättyään lääkekoomastaan mies ei ollut aivan entisellään. Tämän ennen vaale tukka oli valkaistunut aivan hopean harmaaksi, eikä psyytkekkään ollut enää aivan sama. Psykologisissa testessä nämä muutokset kyllä rekisteröitiin, mutta niiden ei oletettu aiheuttavan ongelmia.
Howler palveli Strigan kanssa erikoisjoukoissa kolme vuotta. Molemmille alkoi pikkuhiljaa valjeta koko touhun silkka epäeettisyys ja miehet alkoivat kyseenalaistaa komentojaan. Striga sai touhusta tarpeekseen ja erosi, mutta Howler jäi vielä palvelukseen.

Liite -
Vuosittais analyysi No. 451/4
Analysoija: Dr. Hauptman
Kohteen, Howler, Ian Thaddeus, seurannassa olleet ominaisuudet ovat alkaneet muuttua hälyyttävään suuntaan. Koulutuksesta huolimatta hän on alkanut toistuvasti kieltäytyä komennoista. Tekonsa hän perustelee sillä, ettei ole valmis toteuttamaan "epäoikeudenmukaisia" komentoja. Kohde tiedetty toistuvasti veljeilleen paranormaalien olentojen kanssa, toistuvista kehotuksista ja rangaistuksista huolimatta. Myös kohteen kehittämä geneettinen hylkimisreaktio kybernetiikkaan voi vaikuttaa myös psyykkisellä tasolla.
Yhteenveto: Suosittelen että Howler, Ian Thaddeus, siirretään sairaslomalle toistaiseksi ja hänelle määrätään pidempiaikainen kuntoutus.

Howler siis viskattiin eläkkeelle kuin rikkinäinen lelu. Bonuspalkintona mies sai roiman määrän hylkimisenesto lääkkeitä ja optimistisen arvion eliniästään: 10 vuotta. Howler jätti terapiat väliin ja jätti eroanomuksensa. Maattuaan pari kuukautta kotona keskisormi kroonisesti pystyssä, mies päätti ottaa lyhyestä elinajastaan kaiken irti ja etsi Strigan käsiinsä. Miehet päättivät yhteisvoimin alkemisit/kemisti Joachim Tychon kanssa perustaa oman freelance iskujoukkonsa. Vitsillä Bump:iksi nimetty kolmikko ottaa kiinni ja tarvittaessa eliminoi vaarallisia ”hirviöitä”, olivat ne sitten demian maagisia otuksia, tai orderiin kuuluvia kyberpsykoja. Howler on pääasiassa se joka tekee ruumiillisen työn, Striga hoitaa teknisen puolen, ja Tycho pitää huolen siitä että tarvittaessa arsenaalista löytyy aina jotain yllättämään vaikeat vastustajat.

Voimakkuudet
Supersotilas – Howler on läpikäynyt erittäin voimakkaita geneetisisä parannuksia ja korjauksia. Tämän luut ja lihakset ovat vahvistettuja ja elintärkeitä elimiä, kuten maksa, on korvattu kyberneettisillä. Sydämmeen on asetettu ylimääräinen kammio ja tahdistin.
Alkemia – Howler käyttää aina tarvittaessa Joachim Tychon valmistamia juomia. Litkuilla tämä kykenee tilapäisesti esimerkiksi näkemään pimeässä, tai voimistamaan olemassa olevia ominaisuuksiaan. Miinuspuolena juomista tulee yleensä ikäviä oireita myöhemmin, kuten valoherkkyyttä ja geneeristä krapulaa, joten niiden käyttöä on aina harkittava.

Heikkoudet
Kyberallergia – Ian oli yksi varhaisimpia koekaniineja ottamassa vastaan kyberosien ja geenihoidon yhdisteitä. Osia ja hoitoja ei oltu ilmeisesti testattu valmiiksi tarpeeksi koska ne ovat aiheuttanet vakavia ongelmia kaikille joille ne asetettiin. Howlerin keho hylkii kyberosia, joita ilman mies ei tule toimeen. Miehen on nautittava suurenevissa annoksissa hylkimisenesto lääkkeitä ja diagnoosi ei ole hyvä. Arvion mukaan Howlerilla on ehkä kymmenisen vuotta elinaikaa. Ilman lääkkeitä kyberosat alkavat oireilla ja oikkuilla, kunnes ne menevät täysin toimimattomiksi n. viikossa.
DSD – Koska Howlerilla on diagnosoitu Demi Sympathy Disorder, tämän entiset erikoisjoukko toverit (paria lukuunottamatta) eivät ota tätä tosissaan minkään asian suhteen. Erikoisjoukkojen ja orderiaan kuuluvien poliisi toverienkin mielestä mies on pelkkä vitsi ja tämä saa tehdä todella töitä jos tarvitsisi heidän apuaan.

---

Vetää siivun halvasta viskistään.
"Ai, et millanen mä olen? No ihan tavallinen ex-SWAT mies. Ne, siellä kallonkutistajalla sano, että mulla on psyykkisiä ongelmia. Ne sano sitä Demi Sympathy Disorder:iksi, kavereille DSD. On sille katunimikin: Noidan-nussija. Kieltäydyin tappamasta viattomia inhimillisiä yliluonnollisia.Siks ne laitto mut loputomalle saikulle ja "hoitton". Mut älä käsitä väärin, kaikki oikeet hirviöt, siis nää sydämmettömät murhaajat ja muu yön "kerma" saa ihan sen mitä ne ansaitsee, niskalaukauksen."
Pöydässä oli hetken hiljaista kun mies maistoi uudestaan lasista. Irvistyksestä päätellen viskin laatu ei ollut parantunut.
"Helvetti mitä kuraa. Niin, mihin me jäätii. Ai niin siihen, että miten iloinen ja sydämmellinen olen." Ian virnisti omalle puujalalleen.
"Tähän soppaan kun vielä heittää sen, että tää mun erityisen kaunis vartalo hylkii kaikkea sitä rautaa mitä muhun on ajansaatossa istutettu, niin voit vaan kuvitella, että jätin kuntoutuksen kesken ja ryhdyin parin hyvän ystävän avustamana freelanceriksi. Enkä ole katunut hetkeäkään, mulla on paremmat välineet, parempi liksa ja mikä parasta, mun ei tarvii kuunnella kenenkään koulukiusatun kusipään laittomia käskyjä. Me metsästetään vain oikeita hirviöitä oli ne sitten orderia tai demiaa.
Howler katsoi pöydän toisella puolella olevaa muistiinpanoja tekevää nuorta naista ja naurahti omille ajatuksilleen. "No mites sä?"
Nuori nainen tuijottaa tätä hölmistyneeneä
"A-Ai minäkö?" Sai toinen änkytettyä "Niin tosiaan en ehtinyt esitellä itseäni kunnolla. Nimeni on Marie olen kirjaillisuuedn opiskelija ja olen kirjoittamassa juuri kaltaisistasi. Niistä jotka haluavat vaikuttaa ihmisten elinoloihin."
Ian räjähti ivalliseen nauruun
"Etkä ole. Olet Orderin äärioikeistolaisen lehdistön toimittaja ja etsit raflaavia juttuja siitä miten demia käännyttää kansaa teitä vastaan."
Nainen katsoi miestä ärtyneenä ja hämmentyneenä
"Mistä sinä tiedät mikä minä olen ja, jos luulet tietäväsi kuka olen, niin miksi kertoisit itsestäsi tuollaista."
Ian lopetti naurunsa ja rauhoittui.
"Tiedän, koska minulla on ystäviä. Kerroin koska halusin uskoa, että olet oikealla asialla, mutta jätän aina sen verran tilaa keskusteluun, että voin pettyä. Niin sen mitä voit viedä esimiehillesi on: En vihaa demiaa enkä orderia olen täällä vain metsästämässä hirviöitä oli ne sitten kummalta puolelta aitaa tahansa."
Nuori nainen nousi pöydästä ja lähti kiukkuisena ulos baarista. Tovin kuluttua pöydän viereen tuli tuttu isokokoinen hahmo.
"Howler, Howler ei noin uusia ystäviä tehdä." Ivallisen ystävällinen syvä baritoniääni sanoo.
Ian joi loput viskistä yhdellä suullisella.
"Easy come easy go. Mennään Striga, meillä on töitä"


Pelaaja: Kodiaki
Takaisin alkuun Siirry alas
Purjo
Ylläpito
Ylläpito
Purjo


Viestien lukumäärä : 167
Join date : 17.05.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Oulu

Ian Howler Empty
ViestiAihe: Vs: Ian Howler   Ian Howler Icon_minitimeLa Heinä 16, 2011 5:24 am

Mielenkiintoinen lähtökohta hahmolle. Joitain kielioppivirheitä löytyy, mutta ei niin ettemmekö hyväksyisi hahmoa. Tosin kohdassa "Tycho pitää huolen siitä että tarvittaessa arsenaalista löytyy aina jotain yllättämään vaikeat vastustajat." kannattaa olla tarkkana, hahmo ei saa olla aina varustautunut kaiken varalle ja voittamattomissa näiden arsenaalin sisältöjen takia, ja heikkouksienkin täytyy olla sellaisia että ne näkyvät pelissä.

Huomautuksista huolimatta hyväksytty, tervetuloa mukaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://skeptika.deviantart.com
Vieraili
Vierailija
Anonymous



Ian Howler Empty
ViestiAihe: Vs: Ian Howler   Ian Howler Icon_minitimeSu Heinä 17, 2011 7:09 am

Siihen nähedn, että mulla on ranne murtunut ja paketissa, niin tuossa ei juurikaan ole kirjoitus virheitä. Ja kirjoitus nopeuteni samasta syystä ei ole mikään huima joten pahoittelen jos peliä tulee hitaanlaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ian Howler Empty
ViestiAihe: Vs: Ian Howler   Ian Howler Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ian Howler
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Howler

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Netherworld :: Info :: Hahmohakemukset-
Siirry: